Chang khong - Pakbeng - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Wieteke - WaarBenJij.nu Chang khong - Pakbeng - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Wieteke - WaarBenJij.nu

Chang khong - Pakbeng

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

25 Oktober 2012 | Nederland, Nijmegen

Sabaidee!

Vanmorgen zat ik al om 6.30 uur aan een heerlijk uitgebreid thais ontbijt met uitzicht op de Mekong. Prachtig zo met de zonsopgang.
om 7.30 uur vetrekken we naar ons bootje om door te gaan naar Laos. Laos ligt al aan de overkant van ons hotel. Nog even een mooi visum halen en we mogen Laos in. Heerlijk een ritje gehad in een mini busje en door naar een grote slowboot. Deze boot hebben we helemaal voor onszelf. Heerlijk meedrijven met de Mekong en niets doen. Zalig! Een goed relex begin van de reis.

We drijven zo een paar uur over de Mekong en bezoeken ondertussen nog een dorpje. Daarna nog een paar uur varen voordat we in Pakbeng aankomen. De mensen zijn echt supervriendelijk. Ik zit hier nu in een internetcafe en moest even wachten voordat ik kon internetten. Wat bleek nu, een meisje haalde gewoon even met haar scooter een laptop op en na 5 minuten kwam ze weer terug en kon ik dus op haar laptop. hoe simpel kan het zijn...

Nou het begint hier al aardig donker te worden, dus ik loop zo weer richting mijn hotelkamer.

Morgen weer een paar uur op de Mekong drijven en ondertussen nog wat plaatsjes aandoen. Nou het relaxen is zeker al begonnen... :-)

liefs Wieteke

  • 25 Oktober 2012 - 21:36

    Ruud En Gerry:

    Hallo lief,

    Wat heerlijk voor je: een prima vlucht en een fijne groep. Dat is nog eens een goed begin van dit nieuwe avontuur. Sebastiaan en Martijntje zeiden vandaag, dat je het best jammer zou vinden dat je nu niet bij ons pannenkoeken kan eten en zij wel. Voortaan niet meer zo ver weg gaan als zij hier logeren ....

    Fijne tijd ..... liefs van ons
    Papa en mama

  • 26 Oktober 2012 - 14:07

    Esther:

    Hoi lief en avontuurlijk vriendinnetje,

    Het klinkt super allemaal, wat fijn.
    Een Thais ontbijt... ik ben benieuwd wat dat inhoud!
    En heb je nog een kamer voor jezelf-of een leuke roommate?
    Kan niet wachten om straks alles over je reis te horen.

    Gisteren en vandaag zowaar al Zoefje gespot: Het Onmogelijke is gebeurd :-)
    Noggus heeft besloten dat sinds jij op reis bent hij heer en meester van het huis is en blaast wat af naar Zoefje en begint aan haar eten zodra het zijne op is. Dat ik daar een stokje voor stak vond hij iets minder...
    Dus dankzij mijn nieuwe vriendschap met Zoefje is Noggus wat minder blij met mij...
    Maarja, je kan niet alles hebben he ;-)

    Veel liefs en een zoen,
    Esther

    En natuurlijk veel groetjes van Zoefje en Noggus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Indochina

:-)

Recente Reisverslagen:

19 November 2012

Bangkok-Nijmegen

14 November 2012

Siem Reap

11 November 2012

Phnom Penh

09 November 2012

Ho Chi Minh

08 November 2012

Ho Chi Minh city
Wieteke

Actief sinds 09 Okt. 2012
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 8104

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 17 November 2012

Indochina

Landen bezocht: