Luang Prabang - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Wieteke - WaarBenJij.nu Luang Prabang - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Wieteke - WaarBenJij.nu

Luang Prabang

Blijf op de hoogte en volg Wieteke

28 Oktober 2012 | Nederland, Nijmegen

Sabaidee,

Gisteren heerlijk genoten van een theatervoorstelling. Ze speelden het verhaal van de Ramayana. Het was wel een amateur voorstelling, maar de kleding, maskers, handgebaren en muziekinstrumenten waren prachtig. Daarna nog via de overdekte avondmarkt teruggelopen naar mijn hotel en later nog een heerlijk thais kippensoepje gegeten. MMMM! Beter dan aardappelen, vlees en groenten.
In de avond nog lekker geluierd op mijn hotelkamer.

Vanochtend zijn we gaan fietsen in de omgeving van Luang Prabang. Onderweg nog een papiermakerij langs geweest en een mooi boekje van geschept papier gekocht om mijn mooiste foto's in te doen. Ik heb er al vele gemaakt. Zo prachtig, idylisch dorpje hier! Wat een rust.

In de middag hebben we nog lekker met elkaar gegeten en lekker genoten van een lwatermeloenshake.

Nu vanmiddag nog met twee anderen op pad op naar de mooiste tempel van Luang Prabang. Ik hoorde namelijk vanmorgen dat bleek dat ik die tempel nog niet had gezien. Wat de rest van de dag zich brengt zien we wel. Gewoon heerlijk genieten van het moment. Ik heb nog nooit eerder zo'n relaxt begin van de vakantie gehad. Nou dat genieten gaat dus super!

Morgen weer verder door met de bus en dan komen we aan Vang Vieng.

Liefs vanuit zonnig Luang Prabang

  • 28 Oktober 2012 - 12:51

    Linda:

    Vang Vieng??? daar ben ik niet geweest, ben benieuwd! geniet vandaag nog ff en morgen goede reis!

  • 28 Oktober 2012 - 12:51

    Linda:

    Vang Vieng??? daar ben ik niet geweest, ben benieuwd! geniet vandaag nog ff en morgen goede reis!

  • 28 Oktober 2012 - 22:15

    Ruud En Gerry:

    Hi hi,

    Wat heerlijk om te lezen dat alles zo relaxt gaat. Dan geniet je er des te meer van.
    Je hebt een voorstelling van het Ramayana gezien, super !!! Wij zagen het in Indonesie ook en het is natuurlijk een fantastisch verhaal.
    De Wajang poppen, die wij meenamen stellen Rama en Sita voor en zij hangen nu in de woonkamer. Sebastiaan en Martijn vragen mij steeds weer het verhaal te vertellen en vinden vooral het deel met de vechtende apen heel spannend.
    Geniet van al het moois, dan doen wij het van jouw verhalen.

    Dikke kus .... papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Indochina

:-)

Recente Reisverslagen:

19 November 2012

Bangkok-Nijmegen

14 November 2012

Siem Reap

11 November 2012

Phnom Penh

09 November 2012

Ho Chi Minh

08 November 2012

Ho Chi Minh city
Wieteke

Actief sinds 09 Okt. 2012
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 8103

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 17 November 2012

Indochina

Landen bezocht: